Centrum Edukacji Daltońskiej Plandaltonski.pl

KURS ONLINE + KSIĄŻKA

Innowacja z planem daltońskim w przedszkolu

Gotowa propozycja pracy w przedszkolu bez pakietów uwzględniająca zapisy z obszarów i zadań podstawy programowej.

Informacje o kursie online

Kurs pokazuje krok po kroku jak opracować i daje gotowy dokument do złożenia innowacji

3 moduły, 15 lekcji , w tym ponad 12  video i materiały do pobrania w pdf oraz książka pt „Henio w kuchni czyli plan daltoński na talerzu.

Na zakończenie kursu zaświadczenie.

Dla kogo jest ten kurs?

Dla nauczycieli przedszkola, którzy szukają gotowych przykładów jak opracować i złożyć innowację pedagogiczną.

Dzięki edytowalnemu plikowi do ściągnięcia masz wzór innowacji do zatwierdzenia

W module "Przebieg innowacji" gotowe przykłady zajęć i zabaw ze wszystkich obszarów podstawy programowej

Dołączone nagrania video pozwolą ci mieć jeszcze więcej przykładów zajęć

Przykład innowacji pedagogicznej w tym kursie to pomysł na to jak wprowadzić plan daltoński na zajęcia w przedszkolu 

Uczysz się od doświadczonej nauczycielki

Szkoląc się trafiasz na oferty szkoleń online na żywo, webinaria, czy na spotkania na kilka godzin w sali szkoleniowej.

Z takich kursów pozostaje zazwyczaj 10-20% informacji, w zależności od jakości szkolenia i twojego nastawienia i zaangażowania, co nie zawsze zależy od Ciebie.

Warunkiem efektywności takich zajęć jest też to, że powinniśmy natychmiast po szkoleniu zacząć wdrażać nabytą wiedzę, a sama wiesz, jak z tym czasem jest.

Jeśli jednak chcesz mieć 100% pewności, że czas poświęcony na własny rozwój oraz każda wydana złotówka nie jest stracona, zobacz jak my możemy Ci to zapewnić.

Zapewne widzisz, że lista wyzwań, jakie napotykasz w swojej pracy, cały czas wydłuża się:​

  • mamy dzieci wymagające coraz większej uwagi
  • wydawnictwa oferują coraz  bardziej przeładowane programy
  • brakuje ci czasu dla dzieci, wymagających więcej troski
  • masz poczucie, że utalentowani uczniowie nie mogą się optymalnie rozwijać
  • masz coraz bardziej wymagających rodziców, którzy często sami mają problemy wychowawcze w domu ze swoimi dziećmi

Czy ten kurs jest dla Ciebie?

Głównym problemem dlaczego dzieci nie chcą się uczyć, jest brak motywacji wewnętrznej do własnego rozwoju.

Naszym kursem rozwiązujemy ten problem dając ci szereg wskazówek, narzędzi i pokazując jak działają mechanizmy wspierające budzenie się motywacji wewnętrznej.

Ten proces z nami przeszło już w modelu online ponad 1000 nauczycieli. Zapoznaj się z niektórymi opiniami, jakie nam przekazali. Są to głównie wypowiedzi nauczycieli, którzy zakończyli kurs certyfikatem, czyli doznali wszystkiego tego, o czym piszemy tutaj.

Dlaczego nagrałam ten kurs?

Dużym wyzwaniem dla nauczyciela staje się opracowanie innowacji pedagogicznej, dzięki której bedą mogli odejść od pracy z pakietami czy z podręcznikiem. 

Świadomość wśród nauczycieli dotycząca potrzeby zmiany sposobu pracy, w dobie nowych wyzwań wychowawczych jest coraz większa. Barierą wydaje się wieloletnia tradycja oraz brak specjalistycznego przygotowania do pracy poza schematem. W tym kursie pokazuję w jaki sposób konstruować program zajęć w oparciu o obowiązująca podstawę programową bez potrzeby wiązania się z pakietami, które nie uwzględniają twojej grupy. 

Choć moje propozycje zajęć są sprawdzone, to pamiętaj, aby obserwować grupę i na bieżąco starać się korygować zajęcia. Nie ma scenariuszy idealnych, ale sa dobre wzorce, które warto wdrażać w życie. Z moją propozycją na pewno będzie ci łatwiej. 

Po zakupie otrzymujesz dostęp na 12 miesięcy do platformy z materiałami, video, do czytania oraz do pobrania w pdf.

W materiałach video obejrzysz szczegółowo poprowadzone, praktyczne zajęcia z różnych obszarów podstawy programowej klasie.

Z materiałami zapoznajesz się wtedy, kiedy masz czas.  Zajęcia możesz powielić 1:1, albo zmodyfikować dostosowując do swoich potrzeb.

Materiały video to nagrania, które przygotowaliśmy z autorkami książki "Henio w kuchni, czyli plan daltoński na talerzu"

Na zakończenie kursu po obejrzeniu wszystkich lekcji samodzielnie ściągasz ze swojego konta na platformie zaświadczenie o udziale w szkoleniu..

Dodatkowo w cenie otrzymujesz egzemplarz książki, którą wysyłamy pocztą na podany przez Ciebie adres.

Dołącz teraz w cenie

297 149 zł/osobę

Opinie i recenzje

Zobacz, co sądzą o naszym kursie osoby, które nam zaufały!

Recenzja Agaty Markowicz

Metodyka planu daltońskiego – kurs online to kurs przeznaczony dla osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jest doskonałą pomocą, która pozwoli nauczycielom na wprowadzenie dzieci w świat matematyki w sposób kreatywny i przystępny, a jednocześnie poprawny pod względem języka matematycznego.

Z kursu mogą korzystać zarówno młodzi stażem nauczyciele, którzy rozpoczynają swoja drogę zawodową, jak również ci którzy przepracowali z dziećmi wiele lat.  Dobór treści i sposób ich prezentacji powoduje, że kurs jest użyteczny dla każdej grupy wiekowej nauczycieli, niezależnie od stażu pracy.

Może on pomóc nie tylko nauczycielom ulepszyć swój warsztat pracy, ale przede wszystkim jest w stanie pomóc dzieciom uzyskać podstawową wiedzę matematyczną, która jest bardzo ważna dla dalszego ich rozwoju i nauki.

Każdy nauczyciel znajdzie tu wiele konkretnych przykładów, rozwiązań metodycznych i rozmaitych sytuacji, które dają szansę do stworzenia własnych rozwiązań, dostosowanych do warunków, w których pracuje, i do możliwości intelektualnych dzieci. Najważniejszym atutem kursu jest to, że wszystkie propozycje zajęć oparte są na pedagogice daltońskiej. Jest  to kolejna wartość dodana kursu, która czyni go wyjątkowym.

Kurs składa się 12 modułów – lekcji video (ok.30 minut każda) oraz materiałów do wydruku w postaci pdf opisujących wszystkie zajęcia ze szczegółami, przykładami, wykorzystanymi materiałami, wierszami, dodatkowymi linkami do zasobów internetowych, z których warto skorzystać przygotowując się do zajęć.

Czasami jest tak, że zapominamy o wielu metodach, technikach i formach nauczania, a autorka kursu przypomina nam o nich w bardzo profesjonalny sposób i pokazuje, w jaki sposób można urozmaicić zajęcia, aby osiągnąć ich cel.

Przykładem są pierwsze moduły kursu podczas których przeniesieni zostajemy w świat bajek. Autorka kursu w praktyczny sposób pokazuje, że wykorzystanie elementów fabularnych, zabawy i wizualizacji  pomaga dzieciom w lepszym zrozumieniu problemów matematycznych. Bajki matematyczne pomagają nie tylko zwizualizować abstrakcyjne pojęcia matematyczne, ale są także nieocenione podczas rozwijania umiejętności logicznego myślenia. Często przedstawiają problemy i wyzwania, które wymagają logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.

Dzięki bajkom dzieci mogą uczyć się analizować, podejmować decyzje, porównywać, klasyfikować i wnioskować. Wszystko po to, aby rozwiązać matematyczne zagadki. Bajki służą także nauce zapamiętywania oraz utrwalania pojęć i informacji. Dzięki powtarzającym się frazom i wierszykom dzieci szybko zapamiętują wzorce, sekwencje. Opowiadane historie nie tylko przykuwają ich uwagę, ale przede wszystkim pomagają w zrozumieniu pojęć matematycznych. 

Autorka w umiejętny i zrozumiały dla odbiorcy sposób pokazuje, jak dobierać temat przewodni bajki i w jaki sposób ją opowiadać, włącznie z modulacją głosu, oraz jakich rekwizytów używać, aby dzieci angażowały się do współpracy, a zajęcia były dla ciekawe.

W kolejnych lekcjach video autorka kursu prezentuje, w jaki sposób rozmawiać z dziećmi o figurach geometrycznych, o tym jak mówić o ich własnościach i jakich pomocy dydaktycznych używać podczas zajęć. Niejeden z nauczycieli zapewne się zdziwi widząc, że nie trzeba sięgać po drogie pomoce dydaktyczne, aby sprawić, by dziecko rozumiało różnice pomiędzy figurami geometrycznymi. Celem tych lekcji nie jest tylko nauka nazw figur geometrycznych, ale przede wszystkim zrozumienie różnić pomiędzy nimi i własności danych figur.

Podczas kursu nauczyciel jest w stanie uzyskać szereg podpowiedzi i inspiracji, jak wykorzystać chociażby domino. Domino to wszechstronna pomoc, która pomaga dzieciom w obliczeniach, rozpoznawaniu wzorców, spostrzegawczości i rozumieniu relacji matematycznych. Trzeba je tylko umiejętnie wykorzystać. Lekcja video – Praca z pomocą – domino, podpowiada jak na nowo odkryć tę bardzo popularną pomoc i uczynić ją znowu atrakcyjną dla dzieci.

Wszystkie pomysły, które zostały przedstawione w kursie są praktyczne i mogą być bezpośrednio zastosowane w pracy z dziećmi.

Istotnym i ważnym elementem kursu jest lekcja o sztuce zadawania pytań. To bardzo trudny, ale istotny temat podczas nauczania matematyki. Od dobrze zadanych pytań zależy to, w jaki sposób pobudzimy kreatywność dziecka. Najczęściej podczas zajęć zadajemy dzieciom pytania otwarte, które pobudzają dziecięcą ciekawość i zachęcają do myślenia krytycznego. Ale przecież mogą to być pytania prowokacyjne, które zachęcą do analizy i wnioskowania matematycznego lub pytania problemowe, które wymagają zastosowania umiejętności matematycznych w praktyce, a także pytania refleksyjne. Rola pytań i sztuka ich zadawania są bardzo istotne w nauczaniu matematyki więc tej lekcji kursu z pewnością nie można ominąć.

Podczas kursu pokazane zostały także praktyczne przykłady w jaki sposób wprowadzać naukę dni tygodnia oraz pojęcie czasu czyli planowania. Propozycja tych zajęć jest całkowicie odmienna od tradycyjnych. Wyraźnie widać tu metodę planu daltońskiego, której filary: samodzielność, odpowiedzialność, współpraca oraz refleksja stały się wyznacznikiem w planowaniu zajęć.

Dzieci w wielu przedszkolnym i wczesnoszkolnym nie posiadają jeszcze wyższych czynności umysłowych w stopniu niezbędnym do nauki matematyki. Ich myślenie cechuje konkretyzm i obrazowość, oparte na bezpośrednim postrzeganiu. Dlatego wszystkie propozycje zajęć, w tym Kolorowe liczby związane są z dziecięcym działaniem.

Chociaż kurs nie wyczerpuje całej tematyki matematycznego kształcenia w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, to podpowiada i inspiruje, jak skutecznie rozwijać umiejętności matematyczne najmłodszych dzieci oraz wzmacniać ich chęć do uczenia się i poznawania matematycznego świata.

Droga Nauczycielko, Drogi Nauczycielu! Jeśli chcesz, aby nauczanie matematyki w edukacji przedszkolnej lub wczesnoszkolnej było angażujące i zachęcające dziecko do rozwoju to skorzystaj z Metodyki planu daltońskiego, a doświadczysz, jak prowadzone przez ciebie zajęcia dadzą radość i satysfakcję nie tylko dzieciom, ale także tobie. Rozwijanie pozytywnego stosunku do matematyki we wczesnym okresie nauczania ma duże znaczenie dla osiągnięć sukcesu w tej dziedzinie.

Co zawiera kurs?

15 lekcji video plus obszerne materiały do czytania.
(od 1 października dodatkowo zostaną dołączone do kursu pliki pdf do ściągnięcia oraz rozpoczniemy wysyłkę książek )

Program kursu:

MODUŁ 1 Wprowadzenie

LEKCJA 1: Innowacja pedagogiczna – Henio w kuchni, czyli plan daltoński na talerzu.

LEKCJA 2: Dziecko w kuchni – dlaczego warto?

LEKCJA 3: Czym jest innowacja i jakie warunki musi spełniać?

MODUŁ 2 Elementy innowacji

Tem moduł przyda ci się również przy projektowaniu przyszłych innowacji

MODUŁ 3 Przebieg innowacji

LEKCJA 1: Wielka zmiana – 4 spotkania
LEKCJA 2: Od czego zacząć – 4 spotkania
LEKCJA 3: Na swoim miejscu – 3 spotkania
LEKCJA 4: Zakupy – 3 spotkania
LEKCJA 5: Kłopoty z nielubieniem – 3 spotkania
LEKCJA 6: Czego brakuje – 3 spotkania
LEKCJA 7: Co jest ostre? – 3 spotkania
LEKCJA 8: Jak długo trzeba czekać? – 3 spotkania
LEKCJA 9: Nie udało się – 3 spotkania
LEKCJA 10: Co my tu mamy, kiedy nie ma mamy? – 3 spotkania
LEKCJA 11: Potrafię sam posprzątać – 2 spotkania
LEKCJA 12: Podano do stołu.

Dodatkowo dołączamy bezpłatnie:

Bonus 1 Konstruowanie zadań w klasach 1-3 - webinar

Jednym z kluczowych elementów w planie daltońskim jest przygotowanie instrukcji do zadań wykonywanych przez dzieci samodzielnie. W 45 minutowym wykładzie przedstawiamy konkretne propozycje i schematy tworzenia instrukcji do zadań.

Bonus 2 Kompetencje cyfrowe w edukacji małego dziecka - webinar

W planie daltońskim stawiamy na kompetencje niezbędne do życia w dorosłym świecie. XXI wiek to oczywiście świat cyfrowy, który nas otacza. Aby dziecko umiało się w nim bezpiecznie poruszać przyglądamy się jakie kompetencje cyfrowe składają się na inteligencję cyfrową. Jest to wskazówka jakie tematy poruszać z najmłodszymi, aby korzystały z dostępnych narzędzi w bezpieczny dla siebie i innych sposób i wzmacniały efektywność własnego rozwoju.

Bonus 3 Jak przygotować przestrzeń do uczenia się? - webinar

Dowiesz się jak krytycznie i twórczo spojrzeć na wyposażenie naszych sal, aby tworzyć przestrzeń, w której dzieci znajdują spokój, atmosferę i poczucie bycia „u siebie”.

Bonus 4 „7 kroków w kierunku Daltona” -webinar

Poznasz 7 kroków wstępnych, bez których wdrożenie planu daltońskiego może być bardzo trudne albo wręcz niemożliwe.

Bonus 5 Tygodniowy plan zajęć – projekt: Kochajmy ptaki”
W tym dodatkowym kursie online dajemy konkretny przykład, na bazie projektu, którego głównymi bohaterami są ptaki z najbliższej okolicy, w jaki sposób podejść holistycznie do przygotowania zajęć na cały tydzień uwzględniający wszystkie edukacje, o których musimy pamiętać ze względu na przedszkolną podstawę programową. To gotowe przykłady zajęć, zabaw, prac plastycznych które wypełnią nam cały tydzień w przedszkolu, którymi można się inspirować przygotowując inne tematów, bo podczas kursu omawia się i uzasadnia poszczególne elementy zajęć, aby łatwiej tę wiedzę można było wykorzystać na innych tematach zajęć.
Bonus 6 Plan daltoński w klasach starszych - webinar

Przykłady zastosowania na różnych przedmiotach.

Nowość!Bonus 7 Konstruowanie zajęć według planu daltońskiego w szkole podstawowej - webinar

Planowana data uruchomienia 01.08.2022 – przeznaczony dla nauczycieli, którzy szukają pomysłów w jaki sposób zorganizować zajęcia według planu daltońskiego mając tylko kilka godzin z klasą w tygodniu.  

Nowość!Bonus 8 Język angielski z planem daltońskim - webinar

W przygotowaniu – planowana data uruchomienia 01.10.2022

Nowość!Bonus 9 Biologia z planem daltońskim

Webinar w przygotowaniu – planowana data uruchomienia 1.12.2022

Co zyskujesz?

Kupując dostęp do kursu Pedagogika planu daltońskiego otrzymujesz w tej samej cenie 9 bezpłatnych materiałów bonusowych. Do wszystkiego dostęp przez 12 miesięcy.

Materiały dodatkowe

Wartość

Bonus 1: Konstruowanie zadań w klasach 1-3 - webinar

niedostępne oddzielnie

Bonus 2: Kompetencje cyfrowe w edukacji małego dziecka - webinar

niedostępne oddzielnie

Bonus 3: Jak przygotować przestrzeń do uczenia się? - webinar

niedostępne oddzielnie

Bonus 4: „7 kroków w kierunku Daltona” -webinar

49 zł

Bonus 5: Tygodniowy plan zajęć – projekt: Kochajmy ptaki”

97 zł

Bonus 6: Plan daltoński w klasach starszych - webinar

niedostępne oddzielnie

Bonus 7: Konstruowanie zajęć według planu daltońskiego w szkole podstawowej - webinar

49 zł

Bonus 8: Język angielski z planem daltoński - webinar

49 zł

Bonus 9: Biologia z planem daltońskim - webinar

49 zł

Razem wartość pakietu

850 zł

Cena pakietu dla uczestników 7 edycji Wiosna 2023

850 zł 597 zł

O autorce:

Anna Sowińska

Prezes Fundacji Plandaltoński.Pl, konsultant daltoński. Wieloletni nauczyciel dyplomowany edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, edukator, terapeuta zajęciowy, animator pedagogiki zabawy. W latach 90-tych nauczyciel klas autorskich, w których stosowała blokowanie treści programowych w cykle tematyczne, korzystając z nowatorskiego elementarza „kartkowego”, który współtworzyła ( „Podróże z Kacprem” Wydawnicto Impuls Kraków). Współzałożycielka ruchu nauczycieli, któremu przewodziła przez dwie kadencje jako prezeska Stowarzyszenia Nauczycieli Edukacji Początkowej SNEP. Założycielka i dyrektorka 14 przedszkoli na terenie woj. łódzkiego, które powstały w ramach projektu Wieś przyjazna dzieciom. Założycielka i wieloletnia dyrektorka Szkoły Podstawowej, która jako pierwsza w powojennej Polsce, stałą się tzw certyfikowaną szkołą daltońską. W latach 2017-18 konsultant metodyczny w Wojewódzkim Ośrodku Metodyczny w Zgierzu. Autorka programów, podręczników, pomocy edukacyjnych i materiałów około-podręcznikowych. Laureat Nagrody im. Marii Weryho–Radziwiłłowicz, nadawanej przez miesięcznik Bliżej Przedszkola oraz Nagrody Lidera w edukacji, nadawanej przez Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi.

Pakiet kursowy

Sprawdź, co wchodzi
w skład kursu:

Dostęp na 12 miesięcy do kursu

Wykłady wideo

Omówienie poszczególnych lekcji, przykładowe zadania, środki dydaktyczne

Ebook w pdf do wydrukowania

Obszerna netografia - linki do licznych miejsc z dodatkowymi materiałami dostępnymi bezpłatnie.

Zaświadczenie o zapoznaniu się z kursem, generowane automatycznie na platformie.

Henio w kuchni, czyli plan daltoński na talerzu, książka wysyłana uczestnikowi po podaniu adresu do wysyłki.

Ważne!

Kurs w przedsprzedaży lub w ofercie specjalnej, kiedy jego cena  wynosi 149 zł można zakupić tylko w zakupie online.

Zapisz się na obecną edycję!

To jest najlepszy czas na podjęcie decyzji dołączenia do 7 edycji kursu Pedagogika planu daltońskiego. Nie zwlekaj, bo ilość miejsc w każdej edycji jest ograniczona.

* jeśli potrzebujesz wcześniej faktury lub zamówienie będzie dotyczyć grupy nauczycieli, napisz do nas na info@plandaltonski.pl  

Pedagogika planu daltońskiego - kurs online

597 zł

Zapisy

Jeśli zainteresowana/y jesteś wzięciem udziału w kolejnej edycji (jesień 2023) zostaw nam swój mail, a poinformujemy Cię jak tylko otworzymy nabór.

    Opinie naszych kursantów

    Wioleta Kojzar

    Jestem bardzo zadowolona z filmów i formy kursu - nie lubię wykładów książkowych - lubię szkolenia w działaniu, praktyczne, a Państwo takie właśnie mają- pokazują, tłumaczą dlaczego tak robimy i czego nie powinniśmy robić- to daje duży obraz nauczycielowi, który wdraża się w koncepcję planu daltońskiego.

    Emilia Dobrogosz - Sosnowska

    Nie wiem czy taki był Państwa zamysł, ale ja odebrałam to szkolenie nie tylko jako przekazanie wiedzy merytorycznej dotyczącej daltona, ale głównie jako chęć zmiany myślenia o nauczaniu, o dziecku, nauczycieli. Poza początkowym pomyśleniem "o masz, czego oni ode mnie chcą" chyba nie było czegoś takiego co mnie w kursie denerwowało. Te prace, eseje stały się takim sposobem na przemyślenie tematu i autorefleksję. Myślę, że to niezmiernie ważne, bo często albo nam nauczycielom ciężko tego dokonać, albo brak czasu spycha to gdzieś na drugi plan, a okazuje się, że przecież bez tego nie ruszymy dalej. 
    Bardzo chciałabym Pani podziękować za wszystkie miłe słowa i podpowiedzi.

    Agnieszka Krupa-Wiśniewska

    Czy poleciłabym kurs?
    Oczywiście, że tak i to z całego serca, szczególnie z uwagi na podejście do kursanta, możliwość zadawania pytań, dzielenia się refleksjami i szybką, wręcz błyskawiczną informację zwrotną. Czułam się jakby był to kurs stacjonarny, a pani Ania zawsze obok jak  mentor:)

    Dominika Sekuła-Lelonek

    Dzięki udziałowi w tym kursie poszerzyłam swoją wiedzę. Mówią państwo nie tylko o tym jak istotna jest  motywacja wewnętrzna, ale podają również przykłady jak ją wzbudzać i podsycać. Myślę, że odnalazłam też coś czego brakowało mi w mojej przygodzie z przedstawicielami nurtu montessoriańskiego - ciepłych i otwartych na inne metody przewodników/mentorów. Dziękuję za przykłady i pomocne triki z  pani praktyki, bo muszę przyznać, że nie każdy chce się tym dzielić. Jak tylko nadarzy się okazja to polecę państwa kurs, bo zawiera on dużą porcję wiedzy teoretycznej popartej przykładami z życia oraz ciekawe materiały dodatkowe (netografia)

    Beata Drewniak

    Kurs dał mi to, czego oczekiwałam - te moje "kulawe nogi" stoją mocniej na ziemi, mam poczucie, że dużo więcej wiem, rozumiem, sięgnęłam głębiej i poczucie "płytkości" zniknęło, a ja czuję się spokojna, bo wiele rzeczy poukładało mi się w głowie ( bardzo lubię mieć w niej porządek:)).
    Czy coś mnie zaskoczyło? Chyba tak generalnie nie, dużo jednak wiedziałam, natomiast na pewno odkryciem było to, że filary planu mieszczą się w słowie SOWA (wcześniej zupełnie tego nie zauważyłam, układałam je w różnej kolejności, dość przypadkowej, a ponieważ w klasie mamy dość dużą drewnianą sowę, która do tej pory nie była "zagospodarowana" , to w przyszłym roku z pewnością będzie opiekunką filarów, a tym samym jeszcze mocniej przemówi do dzieci).

    Patrycja Bentkowska-Hetmańczyk

    Myślę, że ten kurs mi uświadomił , że można uczyć zgodnie z rozporządzeniami MEN a jednocześnie praktycznie i innowacyjnie. Zaskakujące jest dla mnie, że teorie odnośnie nauczania sprzed wielu lat są tak uniwersalne pomimo tak ogromnego postępu technologicznego. Myślę, że nic mnie nie denerwowało, poza faktem ilości materiału, który był na początku kursu przedstawiony, ale potem poszło jakoś z górki i całkiem przyjemnie, wiec jak najbardziej poleciłabym ten kurs innym 🙂 

    Wioleta Gabryszak-Nogalska

    To była wielka przyjemność móc uczestniczyć w tak dobrze przygotowanym szkoleniu.
    Kurs przerósł moje oczekiwania. Merytorycznie, metodycznie kurs wspaniale skłaniał mnie do pogłębiania wiedzy, którą dzięki opracowaniom, netografii wiedziałam ,że zdobędę. Wiedza dokłada, pełna . Bardzo to pomogło. Jako praktyk- działacz doceniam ogromnie możliwość analizowania warsztatów. Czułam się tak, jak bym była ich uczestnikiem. Forma odsyłania prac dopełniła całości. Motywowała mnie Pani  do poznawania i  refleksji. Wymiana moich myśli z Panią to czysta przyjemność. Wiedziałam ,że nawet jeśli zabłądzę to  znajdę pomocną dłoń która wskażę drogę. Czułam ,że naprawdę zdobywam wiedzę. Zaskakujące było dla mnie to, że ta forma naprawdę otworzyła mnie na wiele nowych myśli. Znowu chce mi się chcieć zrobić coś nowego. Już nie mogę doczekać się września i moich dzieci, które z pewnością będę prowadzić planem daltońskim