Centrum Edukacji Daltońskiej Plandaltonski.pl

KURS ONLINE

Pedagogika planu daltońskiego

Weź udział w rocznym programie nabywania kompetencji nauczyciela daltońskiego
i zakończ go sukcesem! 

Dołącz do edycji Wiosna 2025:

Informacje o kursie online

Kurs powstał w oparciu o program szkoleń, w którym wzięło udział 6000 nauczycieli w całej Polsce!

36 godzin zajęć, w tym: video, audio, przewodniki, praca samodzielna, zadania do wykonania

Na zakończenie kursu certyfikat potwierdzony przez Fundację Plandaltoński.Pl

Dlaczego przyda Ci się ten kurs?

Wystarczy 30 minut dziennie, aby po 8 tygodniach efektywnie pracować z planem daltońskim

Już po pierwszym tygodniu będziesz wiedzieć jak zacząć wprowadzać plan daltoński do swojej grupy/klasy.

Zdobędziesz czas dla dzieci wymagających więcej uwagi.

Pozyskasz uznanie rodziców, ponieważ zauważą przemianę swoich dzieci.

Twoje dzieci/uczniowie nauczą się współpracy, samodzielności i odpowiedzialności.

Uczysz się kiedy chcesz i jak szybko chcesz

Szkoląc się trafiasz na oferty szkoleń online na żywo, webinaria, czy na spotkania na kilka godzin w sali szkoleniowej.

Z takich kursów pozostaje zazwyczaj 10-20% informacji, w zależności od jakości szkolenia i twojego nastawienia i zaangażowania, co nie zawsze zależy od Ciebie.

Warunkiem efektywności takich zajęć jest też to, że powinniśmy natychmiast po szkoleniu zacząć wdrażać nabytą wiedzę, a sama wiesz, jak z tym czasem jest.

Jeśli jednak chcesz mieć 100% pewności, że czas poświęcony na własny rozwój oraz każda wydana złotówka nie jest stracona, zobacz jak my możemy Ci to zapewnić.

Zapewne widzisz, że lista wyzwań, jakie napotykasz w swojej pracy, cały czas wydłuża się:​

  • mamy dzieci wymagające coraz większej uwagi
  • wydawnictwa oferują coraz  bardziej przeładowane programy
  • brakuje ci czasu dla dzieci, wymagających więcej troski
  • masz poczucie, że utalentowani uczniowie nie mogą się optymalnie rozwijać
  • masz coraz bardziej wymagających rodziców, którzy często sami mają problemy wychowawcze w domu ze swoimi dziećmi

Czy ten kurs jest dla Ciebie?

Głównym problemem dlaczego dzieci nie chcą się uczyć, jest brak motywacji wewnętrznej do własnego rozwoju.

Naszym kursem rozwiązujemy ten problem dając ci szereg wskazówek, narzędzi i pokazując jak działają mechanizmy wspierające budzenie się motywacji wewnętrznej.

Ten proces z nami przeszło już w modelu online ponad 1000 nauczycieli. Zapoznaj się z niektórymi opiniami, jakie nam przekazali. Są to głównie wypowiedzi nauczycieli, którzy zakończyli kurs certyfikatem, czyli doznali wszystkiego tego, o czym piszemy tutaj.

Poznaj unikalne elementy procesu E.M.U.

Aby zapewnić Ci skuteczny proces dydaktyczny, zakończony nabyciem kompetencji nauczyciela daltońskiego, stworzyliśmy E.M.U. czyli Efektywny Model Uczenia się oparty na cyklu Kolba. To unikalny mechanizm, dzięki któremu kurs online z pedagogiki planu daltońskiego staje się procesem rozwojowym, po którym już na zawsze zmienisz swoje spojrzenie na edukację.

Po zakupie otrzymujesz dostęp przez 12 miesięcy do platformy z materiałami audio, video, do czytania oraz do pobrania w pdf.

Przez 6 miesięcy otrzymujesz zaproszenia na webinar, gdzie można zadawać pytania dotyczące kursu i wdrożenia.

Z materiałami zapoznajesz się wtedy, kiedy masz czas. Wielokrotnie możesz do nich wracać. Pomagają Ci Quizy i pytania wspierające.

Większość nagrań video to materiał ze szkoleń, które odbyły się w realu. Widzisz na nich interakcję z uczestnikami. Poczujesz się jakbyś była z nami w sali szkoleniowej.

Decydując się na zakończenie kursu certyfikatem, my dbamy o to, abyś poznała wszelkie zasady pracy według planu daltońskiego.

I to wszystko w cenie, za którą nigdzie nie znajdziesz tak bogatego zasobu wiedzy o planie daltońskim i przygotowanego w tak dostępny sposób.

Zapisz się na najbliższą edycję!

697 zł / osoba

Opinie naszych kursantów

Zobacz, co sądzą o naszym kursie osoby, które nam zaufały!

Larysa Pyzik-Dziubczyńska

„Kurs bardzo dobrze przygotowany. Świetnie systematyzuje wiedzę, uzupełnia brakujące cegiełki. Daje poczucie pewności siebie i swoich działań. Myślę tylko, że najlepiej poczują go osoby, które choć trochę znają plan daltoński, gdyż 2 moje nowe nauczycielki (pierwszy rok pracy), które też w nim uczestniczą czują się trochę zagubione i przerażone zadaniami. Wszystko jednak wymaga czasu, zrozumienia, przewartościowania. Młodym niedoświadczonym osobom jest z jednej strony trochę trudniej, ale z drugiej udało im się uniknąć wchodzenia w utarte schematy, które w obecnych czasach straciły na aktualności. Mam więc nadzieję, że uda im się przebrnąć przez ten ogrom materiału, za który ja serdecznie dziękuję. Wierzę, że w pewnym stopniu wpłynie to na ich pracęi zaowocuje w pracy z dziećmi. Gratuluję !!! Ogrom pracy i zaangażowania. Niezwykle przydatny materiał !!! SUPER SPRAWA !!!”

Małgorzata Wiśnik

Szkolenia powodują u mnie tzw. „odnowienie” – dostaję nowej energii i chce mi się bardzo wykorzystać zdobytą wiedzę, czuję, że mam odświeżoną głowę do działania. Z tym szkoleniem jest tak samo, a może lepiej, ponieważ poprzez to, że mogłam więcej niż raz obejrzeć filmy ze szkolenia i odtwarzać je kiedy tylko miałam na to ochotę spowodowało, że lepiej sobie ułożyłam i przyswoiłam wiadomości ze szkolenia. 

Anita Sopala

„Kurs online był ciekawą alternatywą w czasie, kiedy byliśmy zamknięci ze względu na koronawirusa. Był jedynym kursem (spośród tych w których uczestniczyłam online), w którym prowadzący byli cały czas zaangażowani w mój rozwój, miałam z nimi kontakt, mogłam wymieniać spostrzeżenia i jeżeli były jakieś niejasności to zazwyczaj jeszcze tego samego dnia wszystko było wyjaśnione. Kurs, oprócz obejrzenia filmów i przeczytania artykułów proponuje również pisanie „referatów” po niektórych zagadnieniach. I te referaty są przez prowadzących czytane! 🙂 Kurs odwoływał się do bardzo ciekawych wystąpień ludzi zajmujących się edukacją, a sami prowadzący to pasjonaci tematu. Z całego serca polecam!”

Magdalena Zawada

Opcja wyboru wideo lub podkastu to świetne rozwiązanie, można słuchać szkolenia jadąc autobusem 🙂 Uważam, że kurs poszerzył moja wiedzę w dużym stopniu, ponieważ zaczynając miałam niewiele informacji na temat planu daltońskiego. Czytając różne artykuły, przykłady działań odnosiły się  głównie do wizualizacji, jednak okazuje się, że ona nie jest najważniejsza. A jedynie składową całego sukcesu powodzenia planu daltońskiego.

Alina Parecka

„Dziękuje, powiem Pani szczerze, że kiedyś miałam możliwość uczestniczyć jako obserwator w zajęciach prowadzonych na grupie ZRW z dziećmi starszymi upośledzonymi głęboko i tam tablice obecności, listewka-plan dnia i kolorowe dni tygodnia dały ogromny pozytywny rezultat. Byłam w ogromnym szoku. Czytałam dużo o metodzie daltońskiej, doradzałam się kilka razy koleżanki z grupy ZRW i wprowadziłam, tak jak umiałam w swojej grupie w przedszkolu terapeutycznym, gdzie 90% to osoby że spektrum. Powiem Pani, że to był strzał w 10. Dzieci pięknie że sobą współpracowały, stały się samodzielnie, pojęły dni tygodnia, pory roku, stały się odpowiedzialne za swoje zadania, wręcz same upominaja się o zaznaczenie obecności, planu dnia i zadania na tablicy zadań. Co lepsze zmiany zauważyli rodzice i zaczęli wprowadzać te zasady w domu. Wasze szkolenie jest dla mnie czymś niezwykłym, nie jest tylko kolejnym kursem z, certyfikatem, a jest pasją, która się dzięki Wam we mnie obudziła. Dziękuje Wam za tak cudowny kurs, za to że jesteście. 🥰🥰🥰”

Aleksandra Kubera

Zaskakujące było to jak bardzo kurs wymagał od nas myślenia i odpowiedniego dozowania informacji, a nie kopiowania, praktycznie nic nie było podane na tacy, trzeba było szukać…ale nie w sieci tylko w sobie i w swojej codziennej pracy.

Co zawiera kurs?

Program szkoleniowy online dedykowany nauczycielom, dyrektorom, studentom.

Program kursu:

Moduł 1 Historia pedagogiki daltońskiej

Poznasz autorkę koncepcji, genezę powstania planu daltońskiego oraz jego rozwój w Polsce i na świecie na przestrzeni lat, dzięki czemu zrozumiesz dlaczego nadal ta koncepcja edukacyjna jest atrakcyjna i skuteczna.

Moduł 2 Zasady pracy z instrukcją i pierwsze kroki
Poznasz czynniki, które zakłócają zdobywanie wiedzy i nabywanie kompetencji. Dowiesz się na jakie aspekty powinniśmy zwrócić uwagę, aby przygotowywać prawidłowo instrukcje do samodzielnej pracy, jak radzić sobie z negatywnym wpływem różnych czynników zewnętrznych na proces edukacyjny. Otrzymasz szczegółowe wskazówki od jakich działań zaczynamy wprowadzając pierwsze elementy planu daltońskiego, mające na celu pracę w oparciu o 3 filary czyli Samodzielność, Odpowiedzialność i Współpracę.
Moduł 3 Jak wspierać motywację aby (chciało się) uczyć?

Plan daltoński to przejście od nauczania do uczenia się a kluczowym czynnikiem sukcesu jest obudzenie w dzieciach motywacji wewnętrznej, zaangażowania do samodzielnej nauki. W tym module poznasz narzędzia, motywatory oraz czynniki niezbędne do tego, aby nam się chciało chcieć. Jest to moduł uniwersalny, który może Wam pomóc nie tylko przy wprowadzaniu planu daltońskiego. 

Moduł 4 Konstruowanie zajęć według planu daltońskiego

Dowiesz się jak zbudować zajęcia (lekcję) daltońskie, aby uzyskać zaangażowanie u dzieci oraz efektywnie poprowadzić proces edukacji, mającej na celu zarówno realizację podstawy programowej jak i wyposażenie dzieci w kompetencji wynikające z 3 filarów: Samodzielności, Odpowiedzialności i Współpracy. 

Moduł 5 Organizacja przestrzeni w edukacji daltońskiej

W tym module dowiesz się na jakie elementy wystroju sali powinniśmy zwrócić uwagę aby nie zakłócało procesu edukacyjnego oraz jak przeorganizować przestrzeń, aby wspierała rozwój dziecka, uzupełniała założenia metodyczne i dydaktyczne, aby stawała się miejsce zdobywania wiedzy i budowania kompetencji. 

Moduł 6 Pomoce edukacyjne w planie daltońskim

Poznasz pomoce edukacyjne wspierające edukację daltońską, zwłaszcza w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, kiedy wizualizacja odgrywa kluczową rolę przy nabywaniu kompetencji planowania, kształtowania odpowiedzialności za siebie i innych, współpracy przy wykonywaniu zadań wymagających pracy zespołowej. 

Dodatkowo dołączamy bezpłatnie:

Bonus 1 Konstruowanie zadań w klasach 1-3 - webinar

Jednym z kluczowych elementów w planie daltońskim jest przygotowanie instrukcji do zadań wykonywanych przez dzieci samodzielnie. W 45 minutowym wykładzie przedstawiamy konkretne propozycje i schematy tworzenia instrukcji do zadań.

Bonus 2 Kompetencje cyfrowe w edukacji małego dziecka - webinar

W planie daltońskim stawiamy na kompetencje niezbędne do życia w dorosłym świecie. XXI wiek to oczywiście świat cyfrowy, który nas otacza. Aby dziecko umiało się w nim bezpiecznie poruszać przyglądamy się jakie kompetencje cyfrowe składają się na inteligencję cyfrową. Jest to wskazówka jakie tematy poruszać z najmłodszymi, aby korzystały z dostępnych narzędzi w bezpieczny dla siebie i innych sposób i wzmacniały efektywność własnego rozwoju.

Bonus 3 Jak przygotować przestrzeń do uczenia się? - webinar

Dowiesz się jak krytycznie i twórczo spojrzeć na wyposażenie naszych sal, aby tworzyć przestrzeń, w której dzieci znajdują spokój, atmosferę i poczucie bycia „u siebie”.

Bonus 4 „7 kroków w kierunku Daltona” -webinar

Poznasz 7 kroków wstępnych, bez których wdrożenie planu daltońskiego może być bardzo trudne albo wręcz niemożliwe.

Bonus 5 Tygodniowy plan zajęć – projekt: Kochajmy ptaki”
W tym dodatkowym kursie online dajemy konkretny przykład, na bazie projektu, którego głównymi bohaterami są ptaki z najbliższej okolicy, w jaki sposób podejść holistycznie do przygotowania zajęć na cały tydzień uwzględniający wszystkie edukacje, o których musimy pamiętać ze względu na przedszkolną podstawę programową. To gotowe przykłady zajęć, zabaw, prac plastycznych które wypełnią nam cały tydzień w przedszkolu, którymi można się inspirować przygotowując inne tematów, bo podczas kursu omawia się i uzasadnia poszczególne elementy zajęć, aby łatwiej tę wiedzę można było wykorzystać na innych tematach zajęć.
Bonus 6 Plan daltoński w klasach starszych - webinar

Przykłady zastosowania na różnych przedmiotach.

Bonus 7 Konstruowanie zajęć według planu daltońskiego w szkole podstawowej - webinar

Webinar skierowany do nauczycieli szkoły podstawowej, którzy szukają pomysłów w jaki sposób zorganizować zajęcia według planu daltońskiego mając tylko kilka godzin z klasą w tygodniu.

Bonus 8 Język angielski z planem daltońskim - webinar

Jest to zestaw do samodzielnej pracy dla każdego ucznia, skonstruowany na kształt tablicy zadań składający się z 4 walizek pełnych wiedzy. W nagraniu omawiane są zasady, które obowiązują w czasie pracy uczniów, przedstawia autorka poszczególne educases, dodatkowo nakreśla organizację klasy i pomocy dydaktycznych.

 

Bonus 9 Biologia z planem daltońskim

Bardzo często mówimy jako nauczyciele o budowaniu w uczniu poczucia własnej wartości. Czasem zapominamy jednak o sobie. Jak my się czujemy tu i teraz? A jeśli nasze poczucie własnej wartości się chwieje, albo legło w gruzach to co teraz? Zapraszamy na specjalnie dla nas nagrany przez Natalie Boszczyk webinar.

Nowość!Bonus 10 Nauczyciel(ka) - poczucie własnej wartości.

Bardzo często mówimy jako nauczyciele o budowaniu w uczniu poczucia własnej wartości. Czasem zapominamy jednak o sobie. Jak my się czujemy tu i teraz? A jeśli nasze poczucie własnej wartości się chwieje, albo legło w gruzach to co teraz? Zapraszamy na specjalnie dla nas nagrany przez Natalie Boszczyk webinar.

O autorach kursu

Anna Sowińska

Prezes Fundacji Plandaltoński.Pl, konsultant daltoński. Wieloletni nauczyciel dyplomowany edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, edukator, terapeuta zajęciowy, animator pedagogiki zabawy. W latach 90-tych nauczyciel klas autorskich, w których stosowała blokowanie treści programowych w cykle tematyczne, korzystając z nowatorskiego elementarza „kartkowego”, który współtworzyła ( „Podróże z Kacprem” Wydawnicto Impuls Kraków). Współzałożycielka ruchu nauczycieli, któremu przewodziła przez dwie kadencje jako prezeska Stowarzyszenia Nauczycieli Edukacji Początkowej SNEP. Założycielka i dyrektorka 14 przedszkoli na terenie woj. łódzkiego, które powstały w ramach projektu Wieś przyjazna dzieciom. Założycielka i wieloletnia dyrektorka Szkoły Podstawowej, która jako pierwsza w powojennej Polsce, stałą się tzw certyfikowaną szkołą daltońską. W latach 2017-18 konsultant metodyczny w Wojewódzkim Ośrodku Metodyczny w Zgierzu. Autorka programów, podręczników, pomocy edukacyjnych i materiałów około-podręcznikowych. Laureat Nagrody im. Marii Weryho–Radziwiłłowicz, nadawanej przez miesięcznik Bliżej Przedszkola oraz Nagrody Lidera w edukacji, nadawanej przez Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi.

Robert Sowiński

Założyciel i redaktor portalu plandaltonski.pl, właściciel Wydawnictwa SOR-MAN, które od 2011 roku wydało już 6 pozycji nt. planu daltońskiego, od których zaczął się renesans tego nurtu w Polsce. Przewodniczący Rady Fundacji Plandaltoński.Pl. Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą w dużej międzynarodowej korporacji. Od 2010 roku, kiedy pierwszy raz spotkał się z ideą Helen Parkhurst, jest zaangażowany w promocję na terenie Polski edukacji daltońskiej, aby kolejne pokolenia młodych Polaków z większą łatwością wkraczało w dorosłe życie. Podczas szkoleń prowadzonych przez konsultanta edukacji daltońskiej Annę Sowińską, dostarcza narzędzi pozwalających nauczycielowi rozwijać swoje kompetencje negocjacyjne, motywacyjne, związane z budowaniem relacji między ludźmi. Efektem jego doświadczeń szkoleniowych oraz ciągłego poznawania pedagogiki według Helen Parkhurst, jest napisana wspólnie z Anną Sowińską książka: „Od nauczania do uczenia się. Nasz plan daltoński” AiR Sowińscy, SOR-MAN 2017. Twórca i redaktor platformy z kursami online www.wiedza.plandaltonski.pl. Autor książki „Zrozumieć plan daltoński”.

Pakiet kursowy

Sprawdź, co wchodzi
w skład kursu:

Dostęp przez 12 miesięcy do kursu

Wykłady wideo

Materiały do odsłuchania w postaci plików mp3

Streszczenia poszczególnych tematów

Przewodniki w pdf do wydrukowania (95 str.)

Quizy

Netografia

Zaświadczenie o zapoznaniu się z kursem, generowane automatycznie na platformie

Dodatkowo poza pakietem bezpłatne konsultacje w postaci webinarów, w czasie których można m.in. uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania - dla osób zapisanych na Newsletter "Daltońskie wieści"

Ważne!

Jeśli chcesz zamówić więcej dostępów dla swoich nauczycieli, skontaktuj się z nami pisząc mail na adres info@plandaltonski.pl, przygotujemy ofertę dla rady pedagogicznej.

Jeśli placówka finansuje szkolenie ze środków publicznych, to można otrzymać fakturę bez 23% VAT.

Zapisz się na obecną edycję!

To jest najlepszy czas na podjęcie decyzji dołączenia do 11 edycji kursu Pedagogika planu daltońskiego. Nie zwlekaj, bo ilość miejsc w każdej edycji jest ograniczona.

* jeśli potrzebujesz wcześniej faktury lub zamówienie będzie dotyczyć grupy nauczycieli, napisz do nas na info@plandaltonski.pl  

Pedagogika planu daltońskiego - kurs online

697 zł

Zapisy

Jeśli zainteresowana/y jesteś wzięciem udziału w kolejnej edycji (wiosna 2025) zostaw nam swój mail, a poinformujemy Cię jak tylko otworzymy nabór.

    Opinie naszych kursantów

    Wioleta Kojzar

    Jestem bardzo zadowolona z filmów i formy kursu – nie lubię wykładów książkowych – lubię szkolenia w działaniu, praktyczne, a Państwo takie właśnie mają- pokazują, tłumaczą dlaczego tak robimy i czego nie powinniśmy robić- to daje duży obraz nauczycielowi, który wdraża się w koncepcję planu daltońskiego.

    Emilia Dobrogosz - Sosnowska

    Nie wiem czy taki był Państwa zamysł, ale ja odebrałam to szkolenie nie tylko jako przekazanie wiedzy merytorycznej dotyczącej daltona, ale głównie jako chęć zmiany myślenia o nauczaniu, o dziecku, nauczycieli. Poza początkowym pomyśleniem „o masz, czego oni ode mnie chcą” chyba nie było czegoś takiego co mnie w kursie denerwowało. Te prace, eseje stały się takim sposobem na przemyślenie tematu i autorefleksję. Myślę, że to niezmiernie ważne, bo często albo nam nauczycielom ciężko tego dokonać, albo brak czasu spycha to gdzieś na drugi plan, a okazuje się, że przecież bez tego nie ruszymy dalej. 
    Bardzo chciałabym Pani podziękować za wszystkie miłe słowa i podpowiedzi.

    Agnieszka Krupa-Wiśniewska

    Czy poleciłabym kurs?
    Oczywiście, że tak i to z całego serca, szczególnie z uwagi na podejście do kursanta, możliwość zadawania pytań, dzielenia się refleksjami i szybką, wręcz błyskawiczną informację zwrotną. Czułam się jakby był to kurs stacjonarny, a pani Ania zawsze obok jak  mentor:)

    Dominika Sekuła-Lelonek

    Dzięki udziałowi w tym kursie poszerzyłam swoją wiedzę. Mówią państwo nie tylko o tym jak istotna jest  motywacja wewnętrzna, ale podają również przykłady jak ją wzbudzać i podsycać. Myślę, że odnalazłam też coś czego brakowało mi w mojej przygodzie z przedstawicielami nurtu montessoriańskiego – ciepłych i otwartych na inne metody przewodników/mentorów. Dziękuję za przykłady i pomocne triki z  pani praktyki, bo muszę przyznać, że nie każdy chce się tym dzielić. Jak tylko nadarzy się okazja to polecę państwa kurs, bo zawiera on dużą porcję wiedzy teoretycznej popartej przykładami z życia oraz ciekawe materiały dodatkowe (netografia)

    Ewa Tomczak Edycja X

    Państwa kurs to potężna dawka wiedzy i praktyki, nie tylko dla osób zainteresowanych koncepcją planu daltońskiego. Uważam, że każdy czynny nauczyciel powinien pochylić się nad swoim dorobkiem zawodowym i wyciągnąć odpowiednie wnioski. A zawsze jest „coś” do zrobienia. Kiedy widzę ciężki plecak swojej siostrzenicy, niejednokrotnie zastanawiałam się, czy nie można uczyć się inaczej? Po co wypełniać ćwiczenia od deski do deski, jak wystarczy skupić się na najważniejszych umiejętnościach zawartych w podstawie programowej. Albo co ma na celu minutowa kartkówka dla dzieci w drugiej klasie…

    Kurs polecam każdemu nauczycielowi, nie tylko placówkom, które chcą pracować planem daltońskim. Bo każdy nauczyciel znajdzie tu rozwiązania dla siebie.

     

    Beata Drewniak

    Kurs dał mi to, czego oczekiwałam – te moje „kulawe nogi” stoją mocniej na ziemi, mam poczucie, że dużo więcej wiem, rozumiem, sięgnęłam głębiej i poczucie „płytkości” zniknęło, a ja czuję się spokojna, bo wiele rzeczy poukładało mi się w głowie ( bardzo lubię mieć w niej porządek:)).
    Czy coś mnie zaskoczyło? Chyba tak generalnie nie, dużo jednak wiedziałam, natomiast na pewno odkryciem było to, że filary planu mieszczą się w słowie SOWA (wcześniej zupełnie tego nie zauważyłam, układałam je w różnej kolejności, dość przypadkowej, a ponieważ w klasie mamy dość dużą drewnianą sowę, która do tej pory nie była „zagospodarowana” , to w przyszłym roku z pewnością będzie opiekunką filarów, a tym samym jeszcze mocniej przemówi do dzieci).

    Patrycja Bentkowska-Hetmańczyk

    Myślę, że ten kurs mi uświadomił , że można uczyć zgodnie z rozporządzeniami MEN a jednocześnie praktycznie i innowacyjnie. Zaskakujące jest dla mnie, że teorie odnośnie nauczania sprzed wielu lat są tak uniwersalne pomimo tak ogromnego postępu technologicznego. Myślę, że nic mnie nie denerwowało, poza faktem ilości materiału, który był na początku kursu przedstawiony, ale potem poszło jakoś z górki i całkiem przyjemnie, wiec jak najbardziej poleciłabym ten kurs innym 🙂 

    Wioleta Gabryszak-Nogalska

    To była wielka przyjemność móc uczestniczyć w tak dobrze przygotowanym szkoleniu.
    Kurs przerósł moje oczekiwania. Merytorycznie, metodycznie kurs wspaniale skłaniał mnie do pogłębiania wiedzy, którą dzięki opracowaniom, netografii wiedziałam ,że zdobędę. Wiedza dokłada, pełna . Bardzo to pomogło. Jako praktyk- działacz doceniam ogromnie możliwość analizowania warsztatów. Czułam się tak, jak bym była ich uczestnikiem. Forma odsyłania prac dopełniła całości. Motywowała mnie Pani  do poznawania i  refleksji. Wymiana moich myśli z Panią to czysta przyjemność. Wiedziałam ,że nawet jeśli zabłądzę to  znajdę pomocną dłoń która wskażę drogę. Czułam ,że naprawdę zdobywam wiedzę. Zaskakujące było dla mnie to, że ta forma naprawdę otworzyła mnie na wiele nowych myśli. Znowu chce mi się chcieć zrobić coś nowego. Już nie mogę doczekać się września i moich dzieci, które z pewnością będę prowadzić planem daltońskim

    Anna Kowalska Edycja IX

    Co mi dał kurs? Potwierdzenie, że jestem w dobrym miejscu, robię ważne rzeczy dla małych dzieci. Dzięki niemu również potwierdziłam swoją „tożsamość”, to jakim jestem i chcę być dalej nauczycielem. Co mnie skłoniło do jego ukończenia??? Hm…certyfikat jest tą przysłowiową wisienką na torcie 😊 jest odpowiedzią zwrotną od Państwa  – autorytetu – że robię to dobrze. Zaskakujące dla mnie było odkrycie, że posiadam w sobie duże większe pokłady pokory niż myślałam. A co mnie denerwowało? Hm…nie znajduję odpowiedzi 😊 Polecam KURS wszystkim nauczycielom, rodzicom, bo dzięki niemu być może odmieni się spojrzenie na dzieci: ich indywidualne potrzeby, problemy. Jest to kurs pełen wartości, które budują dobrego człowieka, nauczyciela, rodzica…

    Iwona Belta Edycja X

    Kurs dał mi ogromną wiedzę na temat planu daltońskiego, o którym wcześniej tylko coś słyszałam. Kurs pomógł mi upewnić się w przekonaniu, że warto zmienić podejście do edukacji dzieci pozwalając im na samodzielność, odpowiedzialność, współpracę i refleksję. (…) Przyznaję, że za każdym razem z niecierpliwością czekałam na Pani maila z odpowiedzią, stały kontakt i wszelkie wskazówki dały mi poczucie, że ukończenie tego kursu ma naprawdę wielki sens.