Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli, dyrektorów, edukatorów szukających narzędzi promocji w świecie edukacji
⏱️ 10 x 45 min
Szkolenie pokazuje, jak skutecznie budować widoczność placówki i edukatora w sieci, tworzyć treści, które przyciągają rodziców klientów, oraz jak wykorzystać social media, by budować zaufanie i pozycję eksperta. Uczestnicy poznają zasady tworzenia autentycznej marki edukacyjnej, uczą się planować komunikację w oparciu o wartości i misję oraz wdrażać praktyczne narzędzia marketingowe, które nie wymagają dużych budżetów.
Blok 1. Fundamenty marki edukacyjnej. ⏱️2×45 min
Blok 2. Widoczność bez ryzyka – etyczna promocja. ⏱️2×45 min
Blok 3. System widoczności 3:1:1. ⏱️2×45 min
Blok 4. Blog, YouTube, webinar, newsletter – narzędzia eksperta. ⏱️2×45 min
Blok 5. Strategia Media4Edu w praktyce. ⏱️2×45 min
Podsumowanie.
Kluczowe wnioski i refleksja: „Co zrobię w pierwszym tygodniu po szkoleniu?”
Zaproszenie do wspólnoty Media4Edu – ekspertów budujących markę z wartości.
Prowadzący:
Robert Sowiński – wieloletni manager i marketer w międzynarodowej firmie, autor newslettera „Daltońskie wieści”, współautor podcastu EduKOSMOS, prowadzący kanał na YouTube Plan daltoński i Przewodnik zmiany, organizator konferencji online i wielu webinarów, właściciel wydawnictwa SOR-MAN, które w niszy zbudowało rozpoznawalność marki edukacyjnej „Plan daltoński”
Szkolenie odbywają się w placówce Zamawiającego na terenie całej Polski.
Maksymalna liczba uczestników, gwarantująca najlepszy komfort słuchaczy to ok. 25-30 osób.
Więcej informacji: tel kom 601 640 170

— cotygodniowy przewodnik do czytania dla nauczycieli i rodziców.