Fundacja Plandaltonski.pl

Edukacja włączająca a plan daltoński – rozmowa z Grażyną Małachowską

Dzisiejszy nasz gość to Grażyna Małachowska, nauczyciel dyplomowany, terapeutka i edukatorka. Od 27 lat Dyrektor Przedszkola , w tym 17 lat na stanowisku Dyrektora Przedszkola Miejskiego NR 152 w Łodzi, zaangażowana w pracę dydaktyczna, wychowawczą i organizacyjną. Promotorka edukacji włączającej i planu daltońskiego. Od 2020 roku konsultant daltoński Fundacji Plandaltoński.pl. Współautorka wielu projektów edukacyjnych współfinansowanych z funduszy unijnych, edukacja włączająca, integracja, kompensacja, akceptacja – projekt przedszkolnej edukacji włączającej”- oraz „ inEDU – inclusive education model for children with migrant background in pre-schools, realizowanego w ramach Programu ERASMUS+, Akcja 3. Autorka publikacji dotyczących edukacji włączającej, w tym dla European Agency for Special Needs and Inclusive Education. Nagrodzona Nagrodami Prezydenta Miasta Łodzi i Łódzkiego Kuratora Oświaty. Odznaczona Medalem Komisji Edukacji Narodowej. W ramach ruchu innowacyjnego otrzymała tytuł Kreatora Innowacji.

Listen to „ONDU#093: Edukacja włączająca a plan daltoński – rozmowa z Grażyną Małachowską” on Spreaker.

Subscribe on Android

Abyśmy mogli być widoczni dla innych słuchaczy podcastów,  wstaw proszę recenzję na iTunes, to nic nie kosztuje 🙂 a pomoże nam być widocznym na liście podcastów o edukacji w Polsce.
Tutaj jest instrukcja jak to zrobić: https://www.youtube.com/watch?v=nBru1CRd-vY 

Jeśli wolisz oglądać to poniżej zapis odcinka na YT: