Centrum Edukacji Daltońskiej Plandaltonski.pl

Zrozumieć plan daltoński – Robert Sowiński

Od nauczania do uczenia się. Nasz plan daltoński - Anna i Robert Sowińscy
Zrozumieć plan daltoński - Robert Sowiński

Jeśli wolisz słuchać niż czytać, to tutaj jest wersja AUDIO

Zrozumienie planu daltońskiego pozwala odkryć cele i przesłanie tego systemu, przekształcając szkołę czy przedszkole w przestrzeń, gdzie uczniowie z radością się uczą, rozwijają talenty i zdobywają kluczowe umiejętności na przyszłość.

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak sprawić, aby nauka w szkole czy przedszkolu stała się pasjonującą przygodą? Plan daltoński, opracowany przez Helen Parkhurst, to sprawdzony system edukacyjny, który od ponad 100 lat przyczynia się do transformacji placówek na całym świecie. Teraz Ty też możesz wprowadzić te rewolucyjne metody w swoim otoczeniu, a dzięki książce „Zrozumieć plan daltoński” dostrzec jak zasady planu daltońskiego wpływają na życie dorosłego.

Dlaczego warto zakupić „Zrozumieć Plan Daltoński”?

  1. Zbudowana na bazie teorii Złotego Kręgu Simona Sineka – książka zawiera dogłębną analizę założeń planu daltońskiego, przedstawiając jego korzyści dla uczniów, nauczycieli i rodziców.
  2. Praktyczne porady i wskazówki – pomogą ci wdrożyć plan daltoński w swojej placówce, z pomocą licznych przykładów i dobrych praktyk.
  3. Przykłady z życia i doświadczenia z pierwszej ręki edukatora – dowiesz się, jakie korzyści wynikają z wprowadzenia planu daltoński i jakie mogą przynieść w przyszłości efekty.
  4. Inspiracja do zmiany – po przeczytaniu tej książki zyskasz motywację i przekonanie, że wprowadzenie planu daltońskiego może być kluczem do sukcesu edukacyjnego Twojego dziecka.
  5. Dostępny audiobook – jeśli wolisz słuchać niż czytać, autor nagrał dla Ciebie audiobook – 4 godz.

Nie czekaj – zacznij zmieniać edukację już dziś!

Ilość stron: 262
Format: 23,5cm x 16,5 cm
Papier: Offset
Kolor: BW

Recenzje i opinie.

Zrozumieć plan daltoński - Robert Sowiński

Nie sposób streścić ją w kilku zdaniach. Lepszym rozwiązaniem będzie wskazanie, do jakiego sposobu myślenia (albo używając akademickiego języka: paradygmatu) Autor nawiązuje? W jaki nurt/kierunek pedagogicznej refleksji wpisują się prowadzone w książce rozważania? Nawiązując do propozycji Doroty Klus-Stańskiej (Paradygmaty dydaktyki. Myśleć teorią o praktyce, WN PWN, Warszawa 2018) skłonny jestem twierdzić, że najbliżej Robertowi Sowińskiemu do nurtu humanistycznego, który eksponuje wolny wybór i osobistą odpowiedzialność jednostki, kładzie nacisk na rozwój społeczny i emocjonalny, eksponuje wyzwalanie twórczego myślenia i ekspresji artystycznej, wreszcie stawia na wyeliminowanie ze szkoły przymusu oraz presji rywalizacyjnej. Taki wybór nie zaskakuje, biorąc pod uwagę fakt, że plan daltoński powstał w ramach Nowego Wychowania, które kładło nacisk na jednostkę – jej upodmiotowienie.

prof. dr hab. Roman Leppert